djurensfakta

Alla inlägg under mars 2014

Av E - 8 mars 2014 18:11

Hej alla bloggläsare! :)

Jag har skaffat ett nytt djur. Det är en nymfparakit och är en kille

Jag döpte han till Chico för tycker det passade han väldigt bra.

Han var nog cirka en månad gammal när jag köpte han.

Det var väldigt svårt att välja vem av dom alla söta, men kände

på mig att han och jag skulle passa. 

Chico är verkligen en underbar vän och han verkligen ÄLSKAR

att leka med leksaker som bjällror och sånt som hörs.

Testade att rulla en sån där katt bjällre boll på golvet och han

sprang efter den   

Det bästa han vet är att bli kliad i nacken och är verkligen så 

himla tam. 

Tycker han nästan påminner om en hund hehe

Om nu undrar något får nu gärna skriva, t.ex om du själv

har en fågel och vill ha tips eller om du vill fråga nått

om den sorts fågel arten.

Här kommer några bilder på min så kallade "nya" vän   

   

Presentation


välkommen till vår djur blogg! Här skriver vi fakta om djur, lägger in roliga djur videos och mycket mer ♥ :)
Kommentera och fråga hur mycket ni vill! Vi svarar på allt och ger tips och hjälper er om ni undrar något! :)
Kram från oss på djurensfak

Fråga mig

148 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att nästa fakta ska handla om?
 Hundras
 Kattras
 Kaninras
 Vilt djur
 Vårt djur
 Lantdjur
 Något annat djur, skriv i frågor

Senaste inläggen

Klockan är..

Katt♥

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

kalender

Besöksstatistik

Mitt Marsvin♥

Min tupp♥

Kanin

Bobblehead Bunny

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Free Myspace Generators

Hundar..♥

Fiskar


Ovido - Quiz & Flashcards